| ورود


حضرت فاطمه زهرا(س):هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.                   اگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد.                                                                                                     

صفحه اخبار

دستور العمل و ضوابط انتخاب واحد در نیمسال دوم 98-99

undefined

دستور العمل و ضوابط انتخاب واحد در نیمسال دوم « 99 - 98 »

دانشجویان عزیز طبق جدول اعلام شده و با توجه به موارد ذیل می توانند با ورود به سایت ، انتخاب واحد نمایند.

1 - با احتمال بروز اشکال در سایت تا قبل از انتخاب واحد )حداکثر تا پایان وقت اداری 6/ 11/ 98  ضمن واریز وجه و تسویه مالی )طبق اطلاعیه مالی( ، کنترل کاربری و پسورد خود را در اولویت قرار دهید، تا روز انتخاب واحد با مشکل مواجه نشوید .

2 - کلیه دانشجویان ملزم به رعایت انتخاب واحد از چارت درسی ( کلیه چارت های درسی برای هر ورودی در سایت موجود است) کد گروههای خاص خود هستند و به هیچ عنوان مجوز انتخاب درس از گروههای دیگر را نخواهند داشت و درصورت عدم رعایت این نکته عواقب ناشی از آن (از جمله حذف درس ) به عهده دانشجو است.

3 - چون امکان اخذ و اصلاح انتخاب واحد به صورت دستی توسط آموزش وجود ندارد ، دانشجو صرفاً از طریق سایت قادر به انتخاب واحد خواهد بود و حضور وی در طول مدت انتخاب واحد در دانشگاه به مصلحت نمی باشد.

4 - دانشجویان مقطع کارشناسی که ترم قبل ( 1- 98 ) مشروط شده یا احتمالاً مشروط می شوند باید حداکثر 14 واحد انتخاب کنند. حداقل انتخاب 12 واحد است.

5 - افرادی که در سه ترم ( دانشجویان کارشناسی ناپیوسته دو ترم ) مشروط شده اند به هیچ وجه حق انتخاب واحد نداشته و باید در اسرع وقت جهت تعیین تکلیف به آموزش مراجعه کنند.

6 - مسئولیت عدم رعایت پیش نیاز عدم تداخل دروس ، هم زمانی امتحان دروس و عدم اخذ دروس به صورت هم نیاز و اخذ درس از ترمهای بالاتر فقط به عهده دانشجو خواهد بود و عدم رعایت این موضوع در هر زمان از ترم سبب حذف درس توسط آموزش خواهد بود

7 - انتخاب هم زمان دروس گروه معارف ( اندیشه 1 ، اندیشه 2، فلسفه اخلاق، قانون اساسی ، تفسیر موضوعی قرآن و تاریخ امامت) مجوزی نخواهد داشت.

8 - درس آئین زندگی به جای فلسفه اخلاق ، ریشه های انقلاب به جای قانون اساسی ، تاریخ امامت به جای تاریخ فرهنگ می باشد لذا دانشجویان باید فقط یکی از این زوجها را در طول تحصیل بگذرانند .

9 - انتخاب همزمان دو درس "تربیت بدنی و ورزش 1 " در یک ترم حتی برای دانشجویان ترم آخر مجاز نمی باشد.

10 دروس یک واحدی اختیاری کارشناسی حقوق طبق مصوبه وزارت علوم دو ساعت در هفته ارائه می شود و شهریه آن نیز دو واحد خواهد بود .

واحد آموزش

  • نویسنده : کارشناس رایانه طهماسبی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/11/06
  • تعداد مشاهده : 675 بار