| ورود


حضرت فاطمه زهرا(س):هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.                   اگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد.                                                                                                     

صفحه اخبار

مراحل فراغت از تحصیل

undefined

مراحل فراغت از تحصیل
 

دانشجویانی که دروس خود را به پایان رسانیده اند ضروری است برای دریافت مدارک فارغ التحصیلی به ترتیب زیر اقدام نمایند:

1 هنگامی که نمرات کلیه دروس در سایت نهایی شد به آموزش دانشگاه مراجعه نموده و فرم 4 برگی تسویه حساب را دریافت و تکمیل نمایند.

2 حد اقل در فاصله زمانی 5 تا 7 روز بعد با کارت دانشجویی و کارت کتابخانه به واحد آموزش مراجعه و پس از عودت برگه تسویه حساب، به ترتیب واحدهای  قید شده در آن، مراجعه و امضای همه آنها را اخذ کنند.

3 پس از اخذ امضای واحدها و مسئولان ذیربط مندرج در برگه و نیز تسویه حساب مالی، دانشجو با رجوع به واحد آموزش، کارت دانشجویی خود را تحویل می دهد. در این وضعیت، هر دانشجو با یکی از 4 حالت زیر روبروست:

الف دانشجو از صندوق رفاه وام دریافت نکرده و مشمول است. در این صورت برگه لغو معافیت تحصیلی به نامبرده تسلیم می گردد تا به دفاتر پلیس +10 مراجعه کند.

ب -  دانشجو از صندوق رفاه وام دریافت کرده و مشمول است. در این صورت دانشجو باید از واحد فارغ التحصیلان نامه صندوق رفاه مربوط به خود را تحویل گرفته، به واحد تهران مراجعه، ضمن پرداخت 10% از کل مبلغ وام دریافتی، دفترچه اقساط وام را دریافت کرده، تصویر آخرین صفحه دفترچه را به واحد فارغ التحصیلان دماوند تسلیم و برگه لغو معافیت تحصیلی را جهت تحویل به پلیس +10  از این واحد دریافت می کند.

ج دانشجو از صندوق رفاه وام دریافت نکرده و کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت نظام وظیفه دارد. در این صورت واحد فارغ التحصیلان برای دانشجو، گواهی موقت فراغت از تحصیل صادر می کند تا اصل دانشنامه وی آماده گردد. برای صدور دانشنامه حداقل 6 ماه وقت لازم است.

د دانشجو از صندوق رفاه وام دریافت کرده و کارت پایان خدمت یا معافیت از نظام وظیفه دارد. در این صورت دانشجو باید از واحد فارغ التحصیلان نامه صندوق رفاه مربوط به خود را تحویل گرفته، به واحد تهران مراجعه، ضمن پرداخت 10% از کل مبلغ وام دریافتی، دفترچه اقساط وام را دریافت کرده، تصویر آخرین صفحه دفترچه را به واحد فارغ التحصیلان دماوند تسلیم نماید تا امکان صدورگواهی موقت فراغت از تحصیل با قید وام برای نامبرده فراهم گردد.

تذکر: تحویل اصل دانشنامه به هر دانشجو مشروط به داشتن اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از نظام وظیفه و تسویه حساب نهایی با دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی می باشد.

  واحد فارغ التحصیلان

  • نویسنده : کارشناس رایانه طهماسبی
    • امتیاز :
    • 2
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1398/11/23
  • تعداد مشاهده : 828 بار