| ورود


حضرت فاطمه زهرا(س):هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.                   اگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد.                                                                                                     

صفحه اخبار

قابل توجه دانشجویان گرامی - اطلاعیه مهم 24 فروردین

undefined

دانشجویان عزیز

با سلام،

همان گونه که قبلا به آگاهی شما رسیده، ادامه کلاس های آموزشی از سه شنبه این هفته ( 26/ 1/ 99 ) به شیوه مجازی در دو شکل ادامه پیدا خواهد کرد:

  1. از طریق شبکه های اجتماعی (واتساپ یا تلگرام): در این روش استاد هر هفته متن درس خود را ( از کتاب یا جزوه ) ارائه می دهد و در صورت لزوم توضیح مورد نیاز را بصورت کتبی، فایل صوتی یا تصویری در اختیار دانشجویان قرار می دهد. تمرین ها و اشکالات درسی می تواند به صورت چت انجام شود.
  2. از طریق نرم افزار ادوب کانکت (  adobe connect ): برای استفاده از این نرم افزار، دانشجویان باید برنامه لازم را روی سیستم خود نصب کنند. پس از آماده شدن این نرم افزار ( احتمالا تا پایان هفته )، لیست و زمان آموزش دروس آنلاین، از طریق سامانه اطلاع رسانی دانشگاه به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.
  3. زمان برگزاری کلیه کلاس های مجازی و آنلاین، همان ساعات پیش بینی شده در برنامه درسی نیمسال 982 می باشد. زمان این دوره آموزشی ده هفته می باشد.
  4. دانشجویان لطفا هر چه سریعتر در گروه های درسی تشکیل شده در واتساپ و بعضا تلگرام حضور پیدا کرده، نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی خود را در گروه اعلام کنند ( صرفا ورود و خروج دانشجو که فقط شماره تلفن در گروه ثبت می شود بی فایده است).
  5. کلیه مقررات کلاس در این نوع آموزش لحاظ می گردد و به عنوان مثال غیبت های دانشجویان همچون کلاس های حضوری محاسبه خواهد شد.
  6. به احتمال زیاد امتحان میان ترم برگزار نخواهد شد، اما استاد می تواند بخشی از نمره امتحانی را به تکالیف محول شده اختصاص دهد.
  7.  توصیه می شود هر هفته دروس ارائه شده، مطالعه شود.
  8. دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که دروس ارائه شده از طریق روش های مجازی نمی توانند همچون حضور در کلاس موثر باشند، بنابراین لازم است دانشجویان، تلاش بیشتری برای فراگیری مطالب از خود نشان دهند.
  • نویسنده : کارشناس رایانه طهماسبی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/01/24
  • تعداد مشاهده : 668 بار