| ورود


حضرت فاطمه زهرا(س):هر کس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را برای او تقدیر می نماید.                   اگر جاده ای پیدا کردید که هیچ مانعی در آن نبود به احتمال زیاد آن جاده به جایی نمی رسد.                                                                                                     

صفحه اخبار

دستور العمل و ضوابط انتخاب واحد در نیمسال اول تحصیلی 1400 – 1399

undefined

دانشجویان عزیز، با توجه به شرایط  کشور به دلیل وجود بیماری کرونا و به منظور رعایت حال دانشجویان، فعلا کلیه دروس بصورت مجازی و بخشی از آنها در واحد تهران ارائه می گردد. ضروری است برای عدم مواجهه با مشکل به موارد ذیل دقت و توجه کافی نمایید.

1 – انتخاب واحد رشته های علوم ورزشی و حقوق و همینطور دروس عمومی ( تفسیر موضوعی قرآن، اندیشه 2، تاریخ امامت، آشنایی با قانون اساسی، فارسی، دانش خانواده، زبان عمومی، زبان پیش دانشگاهی، فلسفه اخلاق، تربیت بدنی و ورزش 1) در تاریخ 99/06/12 ( ساعت 9 تا 13 ) از طریق سایت واحد دماوند انجام خواهد شد.

2 – انتخاب واحد سایررشته ها برای  دروس تخصصی، عملی، پایه و اختیاری با ورود به سامانه واحد تهران می تواند انجام شود.

  1. (زمان ثبت نام در واحد تهران روز 15 شهریور اعلام شده و دانشجویان برای آگاهی بیشتر می توانند به اطلاعیه های واحد تهران در این خصوص مراجعه کنند.)

کلیه دانشجویان ملزم به رعایت انتخاب واحد از چارت درسی  گروههای خاص خود هستند و به هیچ عنوان مجوز انتخاب درس از گروههای دیگر را نخواهند داشت و درصورت عدم رعایت این نکته عواقب ناشی از آن )از جمله حذف درس (به عهده دانشجو است. (دانشجویانی که می بایست از سایت واحد تهران بخشی از واحد های خود را انتخاب کنند برای آشنایی با کد گروه درس ها به دستورالمل ثبت نام واحد تهران در همان سامانه مراجعه کنند.)

3 - با احتمال بروز اشکال در سایت حداکثر تا 99/06/05  ضمن واریز وجه  به صورت اینترنتی و تسویه مالی  فقط  از طریق سایت واحد دماوند  )طبق اطلاعیه مالی( ، کنترل کاربری و پسورد خود را در اولویت قرار دهید . تا روز انتخاب واحد با مشکل مواجه نشوید .

4 - چون امکان اخذ و اصلاح انتخاب واحد به صورت دستی توسط آموزش وجود ندارد ، دانشجو صرفاً از طریق سایت قادر به انتخاب واحد خواهد بود و حضور وی در طول مدت انتخاب واحد در دانشگاه به هیچ عنوان به مصلحت نمی باشد.

5 -  دانشجویان مقطع کارشناسی که ترم قبل   98-2 مشروط شده یا احتمالاً مشروط  می شوند باید حداکثر 14 واحد انتخاب کنند. حداقل انتخاب 12 واحد است.

6 -  افرادی که در سه ترم  )دانشجویان کارشناسی ناپیوسته دو ترم(  مشروط شده اند به هیچ وجه حق انتخاب واحد نداشته و باید در اسرع وقت جهت تعیین تکلیف به آموزش مراجعه کنند.

7 -  مسئولیت عدم رعایت پیش نیاز، عدم تداخل دروس ، هم زمانی امتحان دروس و عدم اخذ دروس به صورت هم نیاز و اخذ درس از ترم های بالاتر فقط به عهده دانشجو خواهد بود و عدم رعایت این موضوع در هر زمان از ترم سبب حذف درس توسط آموزش خواهد بود

8 -  انتخاب هم زمان دروس  گروه معارف  )اندیشه 1 ، اندیشه 2، فلسفه اخلاق، قانون اساسی ، ریشه های انقلاب ، تفسیر موضوعی قرآن، تاریخ فرهنگ و تمدن، تاریخ امامت و آیین زندگی(  مجوزی نخواهد داشت.

9 -  انتخاب همزمان دو درس "تربیت بدنی و ورزش 1  " در یک ترم حتی برای دانشجویان ترم آخر مجاز نمی باشد .

10 - دروس یک واحدی اختیاری کارشناسی حقوق طبق مصوبه وزارت علوم دو ساعت در هفته ارائه می شود و شهریه آن نیز دو واحد خواهد بود .

توجه :

لطفا به شرایط و ضوابط انتخاب واحد از جمله رعایت پیش نیاز طبق چارت درسی را دقیقا مطالعه و رعایت فرمایید.
 

                                                                                واحد آموزش

                                                                                 99/06/03                       
  • نویسنده : کارشناس رایانه طهماسبی
    • امتیاز :
    • 0
    • 0
  • تاریخ انتشار : 1399/06/04
  • تعداد مشاهده : 666 بار